LÅGA PRISER ÅRET RUNT - DET BETYDER INGA KONSTGJORDA PRISHÖJNINGAR OCH BARA RIKTIGA ERBJUDANDEN PÅ WEBBPLATSEN - ALLTID!

FAQ – Vanliga frågor

Här kan du hitta svar på vanliga frågor.

Har ni ett showroom där möblerna syns?

Nej, eftersom vi är ett renodlat internetbaserat företag har vi inget showroom.

Har ni alla möbler i lager?

Nej, i stort sett alla möbler lagerförs av våra leverantörer som kommer från hela Europa. Vi lagerför enskilda föremål, inklusive möbler från vårt eget varumärke Nocnoi.

När håller BOBO rea?

Vi har valt att alltid ha låga priser året runt och har därför inga kampanjer, som i många andra butiker. Om vi ​​kör en kampanj är det en som är noggrant överenskommen och förhandlad med vår leverantör, så att vi tillsammans kan ge dig som kund ett extra skarpt pris under en period. Här kan du alltid rådfråga vår kundtjänst om det planeras en kampanj på en produkt.

Ift. ovan kan du köpa dina möbler i lugn och ro när tid, pengar och behov finns.

Ger ni rabatt om jag köper fler saker?

Vi har valt att prissätta våra möbler så lågt som möjligt överhuvudtaget. Därmed säkerställer vi att alla får samma låga priser oavsett om du handlar lite eller mycket eller om du är en bra återförsäljare eller inte. Om vissa behöver rabatt och andra inte, bör våra priser vara högre. Vi tycker att det är mest rättvist på så sätt, du som kund kan köpa en enda sak i en tid då pengar och behov finns och ändå köpa till ett bra pris.

Kan du som företag eller offentlig institution handla hos BOBO?

Ja, vi är redo att hjälpa alla här på BOBO. Vi erbjuder manuell fakturabetalning samt Klarna fakturabetalning till alla företag privata och offentliga.

Vad gör jag om jag har ett klagomål?

Du vänder dig bara till oss och berättar vad som är fel. Det är till stor hjälp om du kan skicka ett foto på felet, så att vi ev. kan bedöma klagomålet. Vi tar hand om ditt klagomål omedelbart och får det löst så snabbt som möjligt.

Går det att själv hämta möbler på ert lager?

Nej, det är tyvärr inte ett alternativ att hämta ut sina köp själv. Å andra sidan erbjuder vi alltid fri frakt!

Hur lång tid tar det för er att svara på mejl?

Snabba svarstider är alfa och omega för oss. Vi svarar därför på alla kundförfrågningar via e-post inom 24 timmar på vardagar.
Behöver du snabbare svar har vi även en livechatt och telefonbemanning, där du kan få svar direkt.

Våra öppettider är följande:

Måndag – Torsdag 8-15
 

image
image
image
Behöver du hjälp?

Vi är redo att hjälpa dig med alla dina frågor

Til top

Er du fra Færøerne?

Få vist priser inkl. indfortoldning, levering og færøsk moms

Shop nu
Fråga
oss
arrow
arrow 1
Behöver du hjälp?
logo
helpline

Hej på dig! 👋🏼

Vi har öppet från 8.00 till 22.00 varje dag, även på helgerna! Kontakta oss och låt oss hjälpa dig med ditt nästa inredningsköp.

agent
Nicolai Østergaard clock Nogle få minutter
logo
agent
Hej 👋🏼
agent
Vidste du at vi altid har:
✓ Åbent på chatten 8-22 alle dage
✓ Gratis fragt til døren v. køb over 499 kr.
✓ Tryghedsgaranti
✓ og prismatch? 🥳
agent
Er der noget vi kan hjælpe dig med? 😊
agent

Nicolai Østergaard

Hej Vidste du at ...

logo